lauantai 27. lokakuuta 2012

Postaus :)





Iina vasemmalla, sitten Jenni, minä ja Katsu :)
Nyt ei taaskaan oo viikkoon tullu mitää uutta luettavaa :( Anteeks :) Mutta nyt kuitenki. Me oltiin tyttöporukalla viime sunnuntaina Megazonessa :D Mutta siitä on nyt nii kauan aikaa että mä en siitä nyt kauheeta tekstiä rupee raapustaan nii siitä voi lukee tarkemmin Live in the moment-blogista :) Maanantai ei ollut kummonenkaa päivä. Koulussa alko uus lukkari joka on iihana <3 Nii ihanan lyhyitä päiviä. Mulla oli kässyä ja tehdään siä tällä hetkellä nopeena työnä hatut :D Vihdoinki jotain oikeesti hyödyllistä. Viime tiistai oli erittäin tylsä :( Kaikki kaverit oli jossain ja pikkusiskolla oli reenit tai jotain ja mää olin yksin kotona :( Mut sitten menin illalla äitin kaa jonnekki Eloon juomaan Tazzat ja kiertelee :) Keskiviikkona saatiin espanjan sanakokeet, Jjjeess :DD Sain 23/25 ja oon tooosi onnellinen. Torstaina taas mentiin suoraan koulusta mummulle syömään ja jäätiin sinne Nannan (pikkusiskon) kaa vähän pitemmäks aikaa. Sitten menin Iinalle ja siellä oli myös Millis :) Katottiin vaan Iinan tietokoneelta H2O:n vanhoja jaksoja. Se on muuten oikeesti yllättävän hyvä ohjelma :D Perjantaina ei tapahtunu mitään kummallista ku et mulla oli ensimmäiset kaks tuntia kuviksen sarjakuvaa :) Piirrettin heti aluks sarjakuva jossa ei tarvinnut olla tekstiä. Lauantai (tänään) olin Miian (täti) ja Niilon (pikkuveli) ja Nannan kans elokuvissa kattomassa Madagaskar 3. Oli muuten hyvä elokuva. Ja sen jälkeen Pancho Villaan syömään ja kaupungille. Ostin ihanat uudet farkut ja paidan. Farkut sain oikeestaan Miialta. Niistä kuvia myöhemmin, eli heti kun saan kuvat ladattua koneelle. Sitten mä menin Millikselle ja siellä oli sen isovanhempien koira Maisa hoidossa (kääpiövillakoira). Pelattiin Otsapokkaa ja sain allergisen reaktion kun olin rapsutellu ensin Maisaa ja sitte hieroin silmiäni, lopuutulos: toinen silmä turpos vähäsen :( Että silleen ja anteeks että tää kaikki tuli tälleen nopeesti selitettynä ja yritän kirjotella enemmän :) Kuvat suurimmaks osaks Katsun kuvaamia + yksi itselaukaisin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti