keskiviikko 3. lokakuuta 2012

Monen päivän asiaa :)








Viimeks oon sitten lauantaina kirjotellu mutta nytte tulee monen päivän kirjotus. Sunnuntaina oltiin tyttöporukalla (minä, Millis, Katsu ja Iina) Tampereella Sokoksen 3+1 päivillä :) Sieltä sitte käveltiin joksenki hhahuillen koskariin ja ylpeinä löydettiin perille :D Kierreltiin sielä sitten 3-4 tuntia ja mentiin syömään Raxiin. Katsu ei järin ilonen ollu meijä ruokapaikkavalinnasta ja sille tuli huono olo kun se haisto Milliksen aurajuuston :( Kierreltiin ja soviteltiin erilaisia korkokenkiä :) Sitten löydettiin Cubuksesta hienot housut ja koko poppoo osti sellaiset eriväriset. Iina tummansiniset, Millis valkoset, Katsu viininpunaset ja mää beessit kokoo L koska pienempiä ei ollu mutta näytti ne päällä silti tosi kivoilta :)Sitten maanantaina ei kummosta tapahtunu kun luin vaan uskonnon kokeisiin jokka oli tiistaina, ja sitten illalla oli reenit. Tiistaina olin Milliksen ja Veeran kanssa ja ostettiin sipsiä ja istuttiin mun huoneessa ja kerrottiin erilaisia kauhutarinoita o.O Ennen kuin Veera tuli meille me löydettiin Milliksen kaa meijän pihasta luumupuu ! :D Sitten mentiin Veeraa vastaan kun se ei tiennyt missäpäin mä asun :) Kauhutarinoiden jälkeen kukaan ei uskaltanut yksin mennä takaisin kotiin ja mentiin siinä sitten Veeraa saattamaan ja käännyttiin takaisin Millistä saattaan ja mää ja Nanna selvittiin kaksin kotiin. Tänään sitte meille ilmotettiin että ens viikon keskiviikkona on espanjan sanakoe :( Olin koko päivän Jennin kaa ja mentiin Jennin talon kautta valintataloon, ja siitä pöllöpuistoon :) Pöllöpuistossa Jenni halus ihan välttämättä kokeilla semmosta kiikkujuttua semmosta moottoripyörää, otin siitä videoo ja naurettiin ihan kippurassa Jennin ilmeille ja äänille, mutta Jenni sentään pysy moottoripyörän kyydissä, koska mää tipuin siitä heti :) Ja sunnuntaina me otetaan uusiks :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti