maanantai 15. huhtikuuta 2013

Viime aikojen juttuja !

Viime viikko oli vähän 'kiireellistä' joten en oikeen kerinny kirjottaan mutta viikonlopussa oli Hullut Päivät Stockmannilla ja läytiin äitin kanssa ostaan mulle nimpparilahja, vaikka mun nimppareihin on viä yli kuukausi aikaa :) Anyway sain iiiiiihanan LongChamp laukun <3

 Ikävä kyllä mulla on kuvien kanssa nyt teknisiä ongelmia joten nää on googlesta, mutta mulla on tismalleen samanlaiset <3 Ja oltiin Iinan ja Katsun kanssa kaupungilla mutta siitä on niin kauan että en viitti enää tarkasti kirjoittaa ja mulla ei ole edes kuvia mutta ostin Ginatricotista 6€ bandeaun ja just tommosen mustan :) Ja löysin sieltä ihanan viiksikorun ja aion ostaa senkin mutta just sillon ei ollu rahaa :(
Yritän postata heti huomenna uudestaan kun nyt viimeviikolla vähän unohtu :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti