sunnuntai 25. marraskuuta 2012

Eilen oli ihan superkiva päivä :DD Oltiin Iinan, Katsun ja Milliksen kans n.6 h ideaparkissa, ja tarkotuksena oli mennä ostaan toisillemme noin 5 € joululahjat... Sain ostettua Jennille, Katsulle sekä Millikselle joululahjat mut en löytäny muille :( Vielä ;D  Käytiin syömäs SubWayssa ja siä oli iha hirveet jonot ja Katsu ei ollu oikeen tyytyväinen siihe myyjää :DD Mä ostin ihania vaatteita <3 kahet farkut, mustat ja tummansiniset ginatricotista, oli kyllä tarkotus ostaa vaan yhet ku siä oli semmone alennus et ne sai kympillä, joten ku mä olin maksamassa ja maksanut jo ni tajusin et mulla oli sinne lahjakortti joka oli just kympin kja ostin toisetki farkut. Ja sitte New Yorkerista ihanan sinisen villa paidan joka on takaa pidempi ku edestä :D Ja kävelin älykkäästi äitin korkkareilla siä ni mun päkiät tuli ihan sssairraaan kipeiks :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti