lauantai 29. syyskuuta 2012

Yökylä & ristiäiset

Oltiin eilen Katsulla yötä Iinan kaa, ja oikeen mukavaa oli :) Syötii pizzaa ja joitain vanukasta mutta hyvää oli :) Kateltiin Vampires Suck elokuva ja naurettiin oikeen kunnolla, :D Oltiin menossa nukkuun mut Katsu ja Iina laitto mulle viä papiliotit ku mulla oli tänää serkun ristiäiset, illalla viä sen jälkee ku oltiin sammutettu valot ja ruvettu nukkuun nii juteltiin vielä paljon kaikenlaista esim. Titanicista, ja siitä et miten ne ihmiset sieltä selvis. Aamulla mulla oli sitte ihanat kiharat ja Iina ja Katsu laitto viä mulle hiukset oikeen kunnolla :) Tehtiin myös siinä aamulla kortteja Katsun hienoilla kortintekovälineillä, ja hienoja tuli :) Sitten ristiäisissä serkun nimeks annettii Onni Johannes ja se rupes itkeen kesken nimenannon :D Sitte myöhemmin ku tultiin sieltä pois vuokrattiin mulle, Nannalle ja Niilolle elokuva ja syötiin karkkia. Enne elokuvan alottamista me mentiin viemään meijän koiraa Tomua lenkille ja ajettiin Niilon BMX-pyörällä ympäri asfaltti kenttää :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti